Charita Přerov nabízí od úterý 17.3. zajištění potravinové pomoci osobám, které se v důsledku současného stavu nemohou sami dostat pro potraviny nebo léky. Zveřejňujeme informace Charity Přerov:
V pracovní dny (od pondělí do pátku) v době od 8:00 do 10:00 jsou k dispozici dvě telefonní čísla 581 204 717 a 731 914 944, kam si mohou občané zatelefonovat o dovezení základních potravin, hygieny a vyzvednutí léků domů.
Tato služba je prvořadě určena pro osoby, které nemají jinou možnost zajištění prostřednictvím rodiny či přátel, a to:
- Senioři a osoby žijící osaměle
- Osoby v karanténě v domácím prostředí
- Osoby s nemocí COVID19 v domácím prostředí s mírným průběhem
Zajištění bude probíhat následovně:
Zájemce zavolá v určenou dobu seznam zboží, které požaduje přivést
Po 10. hodině bude zboží hromadně zakoupeno v supermarketu
Mezi 12 až 14 hodinou bude doručeno do domácností pracovníkem Charity, který bude viditelně označen – charitním tričkem a visačkou se jménem pracovníka a podpisem ředitelky Charity Přerov.
Při telefonickém kontaktu bude potřeba, aby zájemce nahlásit tyto informace: v jaké situaci se nachází – ohrožený, v karanténě nebo nemocný; celé jméno – křestní i příjmení; datum narození; telefonní kontakt; přesná adresa, kam má být zboží dodáno.
Nákup i s účtenkou bude předán u prvních domovních dveří po telefonickém kontaktu.
Platba za zboží bude přijímána takto:
- Zájemce zašle na účet Charity Přerov částku 500 až 1000 Kč (dle uvážení), čímž si vytvoří kreditní účet, ze kterého mu bude odčítána částka každého nákupu. Po vyčerpání částky bude zájemce vyzván, aby si v případě dalšího zájmu kredit obnovil. K platbě nezapomeňte uvést celé své jméno (křestní i příjmení)
- Zájemce, který nemá přístup k internetovému bankovnictví a nemůže si sám u Charity Přerov zřídit kredit, může předat tuto částku (500 – 1000 Kč) vloženou do průhledného igelitového sáčku při prvním nákupu pracovníku Charity. Tím si vytvoří kredit a ten mu bude nákupy snižován a v případě dalšího zájmu si ho bude moci opět doplnit.
Vyzýváme Vás, abyste si nechávali v této situaci dovážet opravdu pouze základní zboží typu pečivo, mléko, máslo, těstoviny, čaj, případně nějakou konzervu, mýdlo pastu na zuby, šampón, tak abychom dovedli uspokojit co nejvíce zájemců. Podmínkou nákupu je, že budete respektovat takové dovezené zboží, které se nám podaří zakoupit. Budeme se snažit co nejvíce Vám vyjít vstříc, ale s ohledem na vzniklou situaci.
Tuto službu může zájemce využít max. 3x týdně s tím, že o víkendu službu neprovozujeme.