Po dobu nouzového stavu byl na přerovském magistrátě pozastaven objednávkový systém. Od pondělí 4. května bude tento sytém opět funkční pro agendy: CzechPoint, ověření podpisů, autorizovaná konverze, ohlašovna trvalého pobytu (Bratrská 34) a občanské průkazy, pasy, vozidla, řidičské průkazy (nám. T. G. Masaryka 16). V úřední dny – tedy v pondělí a ve středu – budou obsluhováni jak ti, kteří využili objednávkový systém, tak i klienti bez objednání. „Kapacita objednávkového systému je nastavena tak, aby zůstal časový prostor právě i pro příchozí klienty bez objednávky. Objednaný klient má garantovanou dobu vyřízení a je odbaven přednostně – ostatní v pořadí tak, jak přišli,“ upozornila Jitka Kočicová z přerovského magistrátu. V ostatní dny – tedy v úterý, čtvrtek a pátek – budou na uvedených agendách odbavováni pouze objednaní klienti.
Zdroj: Statutární město Přerov